Обмен Skrill, пополнение Скрилл


Як я робила платежу (чарджбек) в Приватбанку, чарджбек приватбанк.

чарджбек приватбанк


Як я робила платежу (чарджбек) в Приватбанку
Як я робила платежу (чарджбек) в Приватбанку, чарджбек приватбанк.


Так вийшло, що я досить багато і часто купую на ebay. І ось у квітні 2013 р. угораздило мене замовити у одного перевіреного продавця партію тайського срібла на 200 доларів. Продавець дав трек-номер, який (як і всі тайські номери) на посттрекере не перебував. "Невідомий формат трек-коду" і все тут. Але, так як цей фінт з тайськими треками ми вже проходили, а посилки доходили без проблем, я особливо не переймався й чекала своє серебришко. Минуло два тижні, країну сколихнула звістка про пожежу на сортувальному пункті пошти Росії в Москві. пройшов місяць, я отримала більш пізню посилку з сріблом, пройшло два місяці, три.


Чому я не відкрила диспут, абсолютно справедливо запитаєте ви? Ну ось так: перевірений продавець, ще свіжі були спогади про новорічному колапсі, коли відправлення йшли за чотири місяці. А ще в голові засіла прочитана десь в інеті інфа про те, що ebay не шанує тих, хто часто відкриває диспути. Тому всі терміни я прогавила, але ще сподівалася адже дійшла ж щітка для кота за 5,5 місяців? Хоч сума там, м'яко кажучи, була інша.



зрештою я таки написала на ebay і PayPal але там, як і очікувалося, розвели руками. А продавець проігнорував моє послання. Полазила я тоді по мережі і нарила інфу, що в подібних випадках залишається сподіватися тільки на chargeback. Сервіс цього надається міжнародними платіжними системами (Visa або Mastercard), терміни складають від 45 до 180 днів, а заява подається через банк-емітент карти. В ідеалі банк інформує PayPal про виникнення претензії і PayPal відкриває справу про повернення платежу. Розгляд йде протягом місяця та закінчується або поверненням грошей на картку покупця, або перемогою продавця і штрафом для покупця (якщо не помиляюся, то щось близько тисячі рублів. Я вирішила, що втрачати мені нічого і відправилася в банк-емітент, яким, в моєму випадку, був Приват.


Найближчим відділенням банку було відділення на проспекті Леніна. Зайшла туди і питаю невинно, не могли б вони зробити мені чарджбек. У співробітників витягнулися обличчя, а мені стало дуже незручно. "А що це? - запитали вони мене хором. - Ні, банк цим не займається". Я попросила провести мене до завідуючої відділенням, але і це не допомогло. Завідуюча стала запевняти мене, що в них цього не роблять. Ні, вони заводять справу про повернення якщо було неправомірне зняття з карти (наприклад при крадіжці), а щоб так. ні, вони цим не займаються.


В засмучених почуттях я вирушила додому і написала в службу "Приват24". На жаль, увечері вона не працювала, так що довелося писати туди вдень, з роботи. Мені відповів консультант, приємний молодий чоловік. Вислухавши мою історію і уточнивши кілька деталей він повідомив, що мені потрібно подати документи на чарджбек. Зробити це я можу в будь-якому відділенні банку. Консультанти дивуються і дивуються? Тоді краще підійти до завідуючого відділенням.


Натхненна, я поскакала у відділення банку поряд з роботою. Там, вже з часткою обережності, я запитала, хто візьме у мене заяву на чарджбек. Все ті ж здивовані обличчя в підсумку. Не знаємо, не робимо, можемо проконсультувати по кредитних картах. Завідуючою відділенням на місці не виявилося, сперечатися з працівниками я не стала і поїхала в третє відділення (на Жовтневому проспекті).


Тамтешня завідуюча була на місці, спочатку зробила здивоване обличчя, потім повідомила, що не знає як мені допомогти, бо ніколи не чула про таку процедуру, потім (побачивши роздруківку розмови з консультантом) сказала, що ці консультанти нічого не знають, тільки вводять людей в оману. Подумавши, вона набрала чийсь номер: "Привіт. така ситуація. ну так-так, напевно та сама. . ось і я їй кажу. скинеш мені форму. Спасибі, до побачення". З'ясувалося, що вона консультувалася з завідувачем відділення на проспекті Леніна, де мені пропонували заповнити заяву про неправомірне зняття. Завідуюча роздрукувала форму заяви, яку їй прислали після розмови, дала її мені і направила до однієї з дівчат-консультантів, де мені знову було запропоновано її заповнити. Села заповнювати. Форма зовсім не підходила до мого випадку, адже гроші з картки зняла я сама, в тверезому розумі й твердій пам'яті. Мапу ніхто не крав, я ніде її не залишала і не втрачала. Дівчина-консультант порадила мені написати ще одну заяву у вільній формі з описом ситуації і прикласти до нього скріншоти листування з продавцем, ебеем і пейпалом. Далі вона зареєструвала мою заяву і сказала, що введе його в систему трохи пізніше. Після введення в систему заявою буде присвоєно "номер заявки", який вона повідомить мені по телефону. Відразу ж. А поки я можу йти.


Я марно чекала дзвінка, але його так і не сталося. В засмучених почуттях я ще раз написала в "Приват24", де мені відповів той самий молодий чоловік. Підсумком розмови стало те, що він подзвонив у відділення, де я писала заяву і близько двадцяти хвилин розмовляв з .. напевно із завідуючою. Потім запевнив мене, що я все зроблено правильно, іншої форми заяви у банку, на жаль, немає і я можу бути спокійна. Заява буде розглянута протягом місяця.


Минуло три тижні. Поки тиша.


Сьогодні, рівно через місяць після написання відгуку (усього 51 день з дня подачі заяви) мені зателефонувала дівчина з банку і повідомила, що моя заява повернулося назад у відділення. Ходу йому не дали. Якщо я хочу, то можу подати заяву на перегляд справи. Я не захотіла, т. к. 180 з дня транзакції вже минули. І мені (за словами дівчини) було надіслано офіційний лист з повідомленням про завершення справи*


В мережі вичитала рада, що чарджбек краще робити безпосередньо, звернувшись у відділення візи або мастеркард. Бо через банк багато довше.


*На даний момент - січень 2014 року, листа я ще не бачила.




Заключение: Як я робила платежу (чарджбек) в Приватбанку Так вийшло, що я досить багато і часто купую на ebay. І ось у квітні 2013 р. угораздило мене замовити у одного перевіреного продавця партію

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

МАСКИ СЧЕТА, маска счета это.

Завести дебетовую карту в долларах, завести дебетовую карту онлайн.

Теле2 пишет о том, что тариф заблокирован, тариф заблокирован пополните баланс.